Op reis!

31 juli 2013 - Groningen, Nederland

Hoi :)

Begin dit jaar heb ik besloten om een reis te gaan maken. Als pas afgestudeerde psycholoog kwam ik niet aan de bak en ik heb altijd al willen reizen. Het was het ideale moment. Ik heb mijn oog laten vallen op Midden-Amerika. In eerste instantie zou ik alleen gaan. Johan zit helaas vast aan zijn studie, en ook vrienden konden niet toezeggen. Tot Tamar belde met het 'goede' nieuws dat ze geen baan meer had en dus mee op reis kon! :D

Tijdens het boeken van de tickets bleek dat de vlucht naar Panama via New York gaat. Ik kon de verleiding niet weerstaan en blijf een weekje in NYC hangen. Tamar ook. Daar zullen we mijn moeder meeten. Zij is dan op haar terugreis van een bezoek aan Abel, die een half jaar in North Carolina gaat studeren.

Na NYC vliegen Tamar en ik naar Panama en reizen dan omhoog naar Mexico via Costa Rica, Nicaragua, El Salvador, Honduras, Guatemala en Belize. In Mexico sluit Simone zich bij ons aan. We vieren samen kerst en daarna scheiden onze wegen zich. Ik ga naar Austin, Texas om daar met Abel oud&nieuw te vieren en daarna samen met de auto naar de Grand Canyon te trippen. Tamar en Simone gaan nog wat salsadansen op Cuba.

Het is nog niet zo ver, nog 3 maanden te gaan. Maar de eerste voorbereidingen zijn getroffen. Ik heb mijn inentingen gehaald en binnenkort mag ik van mijn ouders voor mijn verjaardag een backpack uitzoeken. En omdat ik er ineens zo'n zin in had, heb ik ook maar vast mijn eerste post geschreven :)

Op zondag 27 oktober vertrek ik naar NYC en halverwege januari 2014 kom ik terug. Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reis.

Liefs Hanna

1. Erik vd Scheer:
    31 juli 2013
    Hoi Hanna, Leuk om zo mee te kunnen lezen met je belevenissen. Veel plezier!
  2. Freya:
    1 augustus 2013
    Wat leuk!!! Ik hoop dat je heel veel fotos gaat uploaden!! Ik ben nu al jaloers
  3. Tante M :-):
    2 augustus 2013
    Ik ben nu al benieuwd naar jouw verhalen!