Daar gaan we weer!!

10 juli 2015 - Groningen, Nederland

Hoi allemaal!

Na wat tussendoor-tripjes is het nu eindelijk weer tijd voor een lange trip, YES! Tot mijn/zijn eigen verbazing heb ik Johan zo ver gekregen om uit zijn Westerse comfortzone te stappen en met mij naar de andere kant van de wereld te gaan: Thailand.

Over iets meer dan 2 weken (18 dagen) vertrekken we, dus de voorbereidingen zijn in volle gang. De backpacks zijn uit de kast getrokken en er ligt al het een en ander op een hoop. Volgende week gaat Johan zijn vaccinaties halen en dan zijn we klaar voor vertrek!

We gaan een maand weg en hopen naast Thailand ook wat van Laos en Cambodja te zien. Op dit moment hebben we alleen een retourtje Bangkok en onze eerste 2 overnachtingen in Bangkok geregeld. We willen jungle avonturen combineren met chillen op witte stranden en snorkelen/kanoën/dobberen in de onbeschrijfelijk mooi blauwe zee (ik droom al weg)..

Ik houd de liefhebbers op de hoogte via mijn blog!

Hanna

1. Ang:
    10 juli 2015
    AAAAAAH ben zo blij voor jullie lieverds! Heel veel plezier en ik wacht op de foto's.

Ang
  2. Anky:
    Dag Hanna,

Leuk hoor! Ik ga jullie zeker volgen en op de bank een beetje mee genieten.

Hartelijke groet,
    Anky
  3. Trudi:
    10 juli 2015
    Nou jij bent er op tijd bij. We gaan mee genieten van je reis begrijp ik. Leuk hoor.
    Ik ben benieuwd of jullie echt uit de "westerse comfortzone" stappen. Chillen en blauwe zee enz klinkt heerlijk relaxed.
  4. Olga:
    11 juli 2015
    Lekker vroeg beginnen met de voorpret? Voor jou wel maar of dat ook voor Johan zo is???? Ik hoop dat jullie het heerlijk krijgen, veel plezier!!
  5. Femia:
    13 juli 2015
    ik verheug me nu al op een nieuwe serie reisverhalen!
    We zien elkaar binnenkort
  6. Tamar:
    13 juli 2015
    Lieve Han,

Wat heerlijk dat jullie reis al zo dichtbij komt. Ik krijg er helemaal zin in om ook mijn backpack af te stoffen ;) Gelukkig zie ik je daarvoor nog en je avonturen lees ik graag binnenkort.